خدمات تولید محتوا

خدمات تولید محتوا

خدمات تولید محتوا

خدمات تولید محتوا گستره بسیار زیادی را شامل می شود که امروزه باعث پیشرفت بسیاری از کسب و کارهای آنلاین شده است، توجه به تولید محتوا در کنار فعالیت هایی مانند تبلیغات می تواند به شکل قابل توجهی شما را متمایز نماید و باعث گردد در زمینه کاری خود از رقبا پیشی بگیرید.
امروزه خدمات تولید محتوا در سراسر دنیا به عنوان یکی از اساسی ترین نیازهای هر کسبی و کار مطرح است، شما برای شناساندن خود به افراد مختلف از فضای مجازی استفاده می کنید، آنها محتوای تولید شده توسط شما را مطالعه می کنند و در مورد خرید محصولات یا خدمات شما تصمیم گیری می کنند.

خدمات تولید محتوا برای وب سایت

خدمات تولید محتوا رشته های بسیار گوناگونی دارد، برای واضح شدن خاصیت تولید محتوا در وبسایت ها برای شما مثالی میزنیم:
اینطور تصور کنید که شما فروشنده محصولات کامپیوتری و تلفن همراه هستید، افراد به صورت عادی برای تحقیق در مورد یک گوشی همراه و خرید آن شروع به جستجو در گوگل می کنند، به دنبال مقاله ای مفصل در مورد ان گوشی هوشمند می گردند، مسلما مقالات زیادی در مورد آن خواهند یافت.
اما مقاله ای برای آنها جذاب تر خواهد بود که در کنار مقاله و محتوا، به صورت کامل گوشی را بررسی کرده و حتی شاید فیلمی نیز از گوشی تهیه کرده باشد و نحوه کار و مقایسه آن محصول با رقبا را نیز در محتوای خود گنجانده باشد.
این مقاله می تواند فرد را  ترغیب به خرید گوشی همراه از همان سایت یا  نظر فرد را به طور کلی تغییر داده و گوشی دیگری را از سایت شما تهیه کند.
این پروسه یک دیجیتال مارکتینگ قوی به همراه ابزار تولید محتوای بسیار موثر است، هر مقاله یک محتوا برای جذب مخاطب بیشتر به سایت شما برای خرید از شماست، طراحی اختصاصی سایت نیز می تواند جذابیت سایت و محتوای شما را دو چندان کند.

خدمات تولید محتوای سوشیال نتورک ها

حالا که متوجه شدیم خدمات تولید محتوا چقدر کاراست، بهتر است ببینیم این تولید محتوا در سوشیال نتورک ها چه تاثیری دارد، حتما در اینستاگرام یا تلگرام به مقالات، ویدیو ها یا تصاویری جذاب برخورد داشته اید و صفحه تولید کننده آن محتوا را فالوو کرده اید.
این مدل تولید محتوا یکی از موثر ترین و زود بازده ترین مدل تولید محتوا ست، شما با تولید محتوا در سوشیال نتورک ها می توانید مخاطب هدف خود را به راحتی جذب کنید.
حال مسئله اساسی و مهم داشتن یک محتوای صحیح و دقیق برای صفحات شبکه های اجتماعی شماست، باید بدانید که مخاطب شما چه محتوایی را نیاز دارد، خدمات تولید محتوا ی جتی وب با داشتن تیم تخصصی همواره در کنار شما خواهد بود.

تولید محتوا و انواع آن

تولید محتوا اشکال مختلفی دارد، هر محتوا تاثیر گذاری خاص خود را روی مخاطب خواهد داشت بیاید با هم بررسی کنیم برای هر زمینه چه نوع محتوایی مورد نیاز ماست:

  1. تولید محتوا ی متنی
  2. تولید محتوا ی ویدیویی
  3. تولید محتوا ی صوتی
  4. تولید محتوا ی گرافیکی

اینها دسته بندی اصلی تولید محتوا برای سایت ها و شبکه های اجتماعی هستند، اما جزئیات بیشتر از این 5 مورد است، تولید محتوا نیاز مند دقت و هدفمندی بالایی است.

  • تولید محتوای متنی

مقالات ساده جهت دادن آشنایی به مخاطبین

مقالات طولانی یا مگا پست ها، جهت ترغیب مخاطبین به خرید

  • تولید محتوای ویدیویی

این مدل تولید محتوا برای سایت و اینستاگرام قابل تولید است، این محتوا جذابیت زیادی برای مخاطبین دارد زیرا نیازی به مطالعه نیست و با تماشای ویدیو به محتوا دست پیدا می کنند.
برای صفحات اجتماعی نیاز مند تولید بین 10 تا 20 محتوای ویدیویی در ماه هستید، برای مقالات سایت در مگا پست ها و بعضی از مقالات ساده نیاز مند آن خواهید بود.

  • تولید محتوای صوتی

تولید محتوا ی صوتی مناسب صفحات تلگرام، وب سایت و حتی اینستاگرام است، در این مدل از تولید محتوا ارتباط با مخاطبین می تواند به صورت گسترده ای بهبود یابد، اینطور تصور کنید شما برنامه ای را به صورت هفتگی برای مخاطبین خود تهیه می کنید و آن را به صورت صوتی بر روی وب سایت یا شبکه های اجتماعی خود قرار می دهید.
این کار باعث بالا رفتن نرخ تعامل شما با مخاطبین خواهد شد.

  • تولید محتوای گرافیکی

مقالات سایت شما، قطعا نیاز مند تولید محتوای گرافیکی خواهد بود، اینستاگرام یا تلگرام و هر شبکه اجتماعی دیگری نیز نیازمند عکس ها و گرافیک های جذاب است.
لذا به شدت توصیه می کنیم در مقالات، پست های شبکه های اجتماعی یا هر جایی که تولید محتوا انجام شده است حتما از گرافیک استفاده کنید تولید محتوای گرافیکی می تواند جذابیت بیشتری به مقالات و پست های شما بدهد.

خدمات تولید محتوا

تولید محتوا به سبک جتی وب

ما برای شما ایده ای جذاب تر از تولید محتوای ساده داریم، ما مسیر راهتان را مشخص می کنیم.
الگوی رفتاری مخاطبین حوزه شما را بررسی می کنیم، در کنار آن رقبای شما را می سنجیم، به شما مسیر هموار برای تولید محتوا و جذب مخاطب را هدیه می کنیم.
این حالت روی پکیج تولید محتوای ما فعال خواهد شد، اگر شما به صورت پکیج تولید محتوا سایت، اینستاگرام و شبکه های اجتماعی خود را به ما بسپارید در کنار آن از هدیه عالی سایت جتی بهره مند می شوید.
دیگر نیازی نیست به دنبال موضوع برای تولید محتوا بروید، ما برای شما به صورت کاملا شفاف و دقیق موضوع انتخاب می کنیم، تولید محتوا می  کنیم و در اختیارتان قرار می دهیم.

نقشه راه تولید محتوای جتی وبی

ما در  مرحله برای کسب و کار شما نقشه تولید محتوا و نقشه ادامه راه را تعیین می کنیم، به شما می گوییم چگونه کار کنید و چگونه مقالات خود را با چه استانداردی همگانی کنید که با سرعت هر چه بیشتر در بین رقبا پیشی بگیرید:

  1. تحلیل کسب و کار شما
  2. تحلیل رقبا و جایگاه آنها
  3. جایگاه شما در بین رقبا
  4. تشخیص نیازهای محتوایی جهت برتر شدن شما
  5. تولید محتوا برای سایت و شبکه های اجتماعی شما

تفاوت ما در انجام صحیح و دقیق کار است، هزینه های شما برای توسعه کسب و کارتان را با ما هدفمند انجام دهید و از اتلاف سرمایه و زمان جلوگیری کنید.